اگر بخواهید برند خود را در یک بازار شلوغ به همه بشناسانید، اگر بخواهید ارزش های خود را به سهامداران و سرمایه گذاران ثابت کنید، اگر بخواهید محصول و خدمت خود را بفروشید یا هدف خود را به کارمندان خود بیان کنید باید یاد بگیرید داستان سرایی سازمانی را در گزارشات و صحبت های خود اضافه کنید.
داستان شما تمام داشته شماست، شما با داستان خود معامله می کنید و به همین دلیل مردم پیام شما را می شنوند و محصولتان را می خرند، به خاطر داشتن داستان است که می توانید استخدام شوید داستان ,های ,سازمانی ,سرایی ,همین ,دلیل ,خود را ,اگر بخواهید ,های خود ,سرایی سازمانی ,داستان سرایی ,داستان سرایی سازمانی
درباره این سایت