اگر بخواهید بازاریابی را در یک هدف ساده خلاصه کنید، احتمالاً افزایش فروش» به‌عنوان هدف نهایی مطرح می‌شود. این هدف کاملاً درست است، اما اگر تنها هدف و تمرکز شما هنگام استفاده از داستان سرایی در بازاریابی محتوا افزایش فروش باشد، موفق نخواهید شد و درنهایت، باید هزینه گزافی را صرف تبلیغات کنید.

با در نظر گرفتن هدف نهایی که همان افزایش فروش» است، ابتدا باید با مشتریان بالقوه خود ارتباطی مبنی بر اعتماد برقرار کنید. به همین دلیل است که در این مرحله به جای تمرکز بر فروش بیشتر محصولات و خدمات، باید بر برقراری ارتباط با مخاطبان تمرکز کنید.

نقش داستان و قصه در موفقیت فردی و سازمانی

قصه های فارسی در فرهنگ ایرانی

صداقت قصه و گویا بودن آن

قصه های ایرانی

اثر تربیتی قصه

قصه در ادب رسمی

قصه گویی و شاهنامه خوانی

هدف ,بازاریابی ,تمرکز ,نهایی ,محتوا ,سرایی ,سرایی در ,افزایش فروش» ,هدف نهایی ,داستان سرایی ,بازاریابی محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روستاي نسن نور صبا دی ال وبلاگ تخصصی حاج حامد شاکرنژاد چهار سوی علم رادیوکودک نوحه و مداحی 97 masiherasti ادبیات نوین در الحاق با ادبیات کلاسیک مقالات انگلیسی با ترجمه رایگان ﮼پارس‌وب‌گروه‌آوایِ‌شبانه