۱- شخصی سازی کنید.

 اغلب مردم علاقه‌ای به خواندن داستان‌ها و متن‌های آماده ندارند. داستان را از دیدگاه خود یا فرد دیگری (با ذکر نام او) بیان کنید. این داستان‌های تاثیرگذاری بیشتری دارند. سعی کنید داستان را به‌گونه‌ای نقل کنید که راوی داستان، تا جایی که ممکن است مانند مشتریان،کاربران، یا خوانندگان با دغدغه‌ها و نگرانی‌های مشابه با آن‌ها به نظر برسد. این رویکرد برای کمپین‌های بازاریابی محتوا که شخصیت اصلی درباره محصولات یا خدمات صحبت می‌کند، بهترین گزینه است. صحبت‌های شخصیت داستان، سوالات احتمالی مردم را پاسخ می‌دهد.

نقش داستان و قصه در موفقیت فردی و سازمانی

قصه های فارسی در فرهنگ ایرانی

صداقت قصه و گویا بودن آن

قصه های ایرانی

اثر تربیتی قصه

قصه در ادب رسمی

قصه گویی و شاهنامه خوانی

داستان ,داستان، ,مردم ,شخصیت ,محصولات ,اصلی ,داستان را ,کمپین‌های بازاریابی ,برای کمپین‌های ,رویکرد برای ,بازاریابی محتوا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما بصیرت فیلم و سریال های ایرانی سال 2020 کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) کتابخانه عمومی آیت الله سعیدی ماهشهر mjschool اطلسی ها وبلاگ شخصی حامد صیدی وبلاگ مذهبی وبلاگ کمیته تحصیلات تکمیلی مخابرات، دانشگاه صنعتی قوچان