۱- شخصی سازی کنید.
اغلب مردم علاقهای به خواندن داستانها و متنهای آماده ندارند. داستان را از دیدگاه خود یا فرد دیگری (با ذکر نام او) بیان کنید. این داستانهای تاثیرگذاری بیشتری دارند. سعی کنید داستان را بهگونهای نقل کنید که راوی داستان، تا جایی که ممکن است مانند مشتریان،کاربران، یا خوانندگان با دغدغهها و نگرانیهای مشابه با آنها به نظر برسد. این رویکرد برای کمپینهای بازاریابی محتوا که شخصیت اصلی درباره محصولات یا خدمات صحبت میکند، بهترین گزینه است. صحبتهای شخصیت داستان، سوالات احتمالی مردم را پاسخ میدهد.
داستان ,داستان، ,مردم ,شخصیت ,محصولات ,اصلی ,داستان را ,کمپینهای بازاریابی ,برای کمپینهای ,رویکرد برای ,بازاریابی محتوا
درباره این سایت