هادی زمانی- امروزه هیچ برند موفقی بدون داستان اش وجود خارجی ندارد . در حقیقت این داستان ها و قصه های زیبا هستند که برند فرد یا سازمان را در دلها جای می دهند و او را در ضمیرناخودآگاه جامعه وارد می کنند تا فراموش نشود.
مهمترین نتیجه داستان ها فراموش نشدن و در یادها ماندن است. این موضوع در فرهنگ ایرانی تسلامی ریشه به قدمت تمدنت و تاریخ دارد. تقریبا تمام فرهنگ هنجارها و ارزش ها و باورهای ما از طریق داستان به دست ما رسیده است . زبان منطق الطیر، بوستان و گلستان ، خمسه نظامی گنجوی و همه این آثار از طریق داستان های زیبا ، عاشقانه و عارفانه به ما منتقل شده است حتی کلیات عبید زاکانی نیز از این امر مستثنی نیست . عبید ذاکانی با داستانک به خوبی به جنگ بدعت ها و کج  کاردهای جامعه رفته است . متخصص ارتباطات و مدیریت بایستی به خوبی ایت داستان ها را شناخته و نقش داستان خود را هم به خوبی درک کند مقالات زیر با هدف آموزش مهارت داشتان سرایی برایتان تحقیق شده است . امیدوارم داستان های صادقانه و زیبا برای خود و سازمان تان باز آفرینی کنید.

نقش داستان و قصه در موفقیت فردی و سازمانی

قصه های فارسی در فرهنگ ایرانی

صداقت قصه و گویا بودن آن

قصه های ایرانی

اثر تربیتی قصه

قصه در ادب رسمی

قصه گویی و شاهنامه خوانی

داستان ,ها ,زیبا ,خوبی ,های ,سازمان ,داستان ها ,ها و ,به خوبی ,طریق داستان ,های زیبا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طنین تربیت تعمیرات لوازم خانگی به امید طلوع harmoneibaran The Star In Our Sky وکیل خانواده زیبایی خلقت jfun خدایی هم هست boo-introduction