هادی زمانی- امروزه هیچ برند موفقی بدون داستان اش وجود خارجی ندارد . در حقیقت این داستان ها و قصه های زیبا هستند که برند فرد یا سازمان را در دلها جای می دهند و او را در ضمیرناخودآگاه جامعه وارد می کنند تا فراموش نشود.
مهمترین نتیجه داستان ها فراموش نشدن و در یادها ماندن است. این موضوع در فرهنگ ایرانی تسلامی ریشه به قدمت تمدنت و تاریخ دارد. تقریبا تمام فرهنگ هنجارها و ارزش ها و باورهای ما از طریق داستان به دست ما رسیده است . زبان منطق الطیر، بوستان و گلستان ، خمسه نظامی گنجوی و همه این آثار از طریق داستان های زیبا ، عاشقانه و عارفانه به ما منتقل شده است حتی کلیات عبید زاکانی نیز از این امر مستثنی نیست . عبید ذاکانی با داستانک به خوبی به جنگ بدعت ها و کج  کاردهای جامعه رفته است . متخصص ارتباطات و مدیریت بایستی به خوبی ایت داستان ها را شناخته و نقش داستان خود را هم به خوبی درک کند مقالات زیر با هدف آموزش مهارت داشتان سرایی برایتان تحقیق شده است . امیدوارم داستان های صادقانه و زیبا برای خود و سازمان تان باز آفرینی کنید.

نقش داستان و قصه در موفقیت فردی و سازمانی

قصه های فارسی در فرهنگ ایرانی

صداقت قصه و گویا بودن آن

قصه های ایرانی

اثر تربیتی قصه

قصه در ادب رسمی

قصه گویی و شاهنامه خوانی

داستان ,ها ,زیبا ,خوبی ,های ,سازمان ,داستان ها ,ها و ,به خوبی ,طریق داستان ,های زیبا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

royakhaneh zhplus8 آقای چاه پتانسیل وبلاگ فــرافایل؛ مرجع خرید و فروش فایلهای قابل دانلود Easy English سرانجام یک فرمان وبلاگی مناسب برای همه افراد... وبلاگ مهران ریکی هرچی بخوای نصیرمجاب